Masterclass
Εισαγωγή στα καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα πλατφορμών

Ολοήμερο Masterclass με τον Δρ. Reinhard Ematinger

Κανένα επιχειρηματικό μοντέλο του ηλεκτρονικού επιχειρείν δεν κυριαρχεί τόσο στην παγκόσμια αγορά όσο αυτό των επιχειρηματικών μοντέλων-οικοσυστημάτων που συναντώνται στις διαδικτυακές πλατφόρμες – B2C και B2B Marketplaces.

Παρόλο, όμως, την ολοένα αυξανόμενη σημασία των πλατφορμών και την αυξανόμενη εξουσία και επιρροή των εταιρειών-συγκροτημάτων πλατφορμών στην παγκόσμια οικονομία, οι ελληνικές επιχειρήσεις με τους επιμέρους κλάδους τους, όχι μόνο δεν έχουν υιοθετήσει και αξιοποιήσει την ψηφιακή τεχνολογία στα επιχειρηματικά μοντέλα τους, αλλά και δεν έχουν αναπτύξει αξιόλογα επιχειρηματικά μοντέλα-πλατφορμών. Μάλλον αυτές δε θα έχουν κατανοήσει πως η Οικονομική των Πλατφορμών έχει διεισδύσει και στους δικούς τους κλάδους, τόσο σε B2C όσο και B2B αγορές και ότι αυτές θα έρθουν αργά ή γρήγορα περισσότερο αντιμέτωπες με τον διεθνή ανταγωνισμό.

Εάν θέλετε, λοιπόν, να μάθετε περισσότερα πράματα σχετικά με τις πλατφόρμες και τον σχεδιασμό βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων-πλατφορμών ή εάν θέλετε να αναπτύξετε τη δική σας πλατφόρμα-οικοσυστήματα υπηρεσιών, προτείνουμε να παρακολουθήσετε το καθηλωτικό ολοήμερο Masterclass με τον Δρ. Reinhard Ematinger.

Στόχος του Masterclass

 Θα εφαρμόσετε μια πρακτική γλώσσα για να περιγράψετε, να σχεδιάσετε και να αναπτύξετε με επιτυχία επιχειρηματικά μοντέλα πλατοφρμών. Θα ανακαλύψετε και θα αξιοποιήσετε ορισμένα ιδιαιτέρως ισχυρά παραδείγματα από καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα στο λιανικό εμπόριο. Επιπλέον, θα διερευνήσετε και θα αναπτύξετε πρωτότυπα επιχειρηματικά μοντέλα, τα οποία θα σας βοηθήσουν να αναδιαμορφώσετε ένα ήδη υπάρχον επιχειρηματικό μοντέλο σας αλλά και να ενισχύσετε τη μελλοντική υλοποίηση της ιδέας σας, του έργου σας, της υπηρεσίας σας ή την επίλυση ενός προβλήματος. Ακόμα, θα ενημερωθείτε σε βάθος για μια σειρά από βέλτιστες πρακτικές από διάφορους κλάδους, ενώ θα αναπτύξετε μια ιδεατή κατανόηση της σχέσεως μεταξύ της ανάπτυξης Επιχειρηματικών Μοντέλων και της ανάπτυξης εργαλείων – διαδικασιών Ιδεών και του δημιουργικού τρόπου σκέψης (Design Thinking).

Θεματολογία

Το κοινό έδαφος των κερδοφόρων επιχειρηματικών μοντέλων πλατφορμών

  • Ανεύρεση μια κοινής γλώσσας των Επιχειρηματικών Μοντέλων
  • Αξιολόγηση και Διαφύλαξη της βιωσιμότητας των Επιχειρηματικών Μοντέλων
  • Ομαδικές ασκήσεις σε ρεαλιστικά παραδείγματα

Format

Δε θα ακούτε απλώς και μόνο, αλλά θα συμβάλλετε οι ίδιοι σας στο Masterclass μέσα από μια διαδραστική και συναρπαστική μορφή. Όλα τα χαρακτηριστικά παραδείγματα και τα mini cases θα σας δώσουν την απαιτούμενη υποστήριξη έτσι, ώστε να αποκτήσετε μια ιδέα για τον τρόπο ανταγωνισμού στα επιχειρηματικά μοντέλα. Επίσης, θα έχετε μοναδικές ευκαιρίες να συνεργαστείτε με συναδέλφους εμπειρογνώμονες σε μικρές ομάδες εργασίας, και όχι απλώς και μόνο να συζητάτε αραιά και πού.

Σε ποιους απευθύνεται

Επιχειρηματίες, Γενικοί Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Διευθυντές Πωλήσεων, Υπεύθυνους Στρατηγικής, Product Μanagers, Business Development Managers, Ιδρυτές Νεοφυών Επιχειρήσεων, Επενδυτές, Εκπαιδευτές και Σύμβουλοι Επιχειρήσεων. Εν ολίγοις, οποιοδήποτε άτομο αναζητά  εφικτά χειροπιαστά εργαλεία για να τα εφαρμόσει στις επιχειρηματικές του/της δραστηριότητες, οποιουδήποτε επιπέδου εμπειρίας και επαφής με τα καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα.

Agenda

09:00 – 09:30Εγγραφές & Morning Coffee Networking
09:30 – 11:00Profitable Platform Business Models in Retail: A Common Ground Ποια κοινή βάση έχουν τα κερδοφόρα επιχειρηματικά μοντέλα πλατφορμών στο λιανικό εμπόριο;
11:00 – 11:30Coffee & Networking Break
11:30 – 13:15Discovering and Sketching Business Models: How to Find a Shared Language Πώς μπορούμε να βρούμε μια κοινή γλώσσα επικοινωνίας, για να εντοπίσουμε και να σχεδιάσουμε επιχειρηματικά μοντέλα;
13:15 – 14:00Lunch & Networking Break
14:00 – 15:30Testing and Perpetuating Business Models that Work: Learn Fast and Easy Πώς μπορούμε να μάθουμε να αξιολογούμε και να διαφυλάσσουμε τη βιωσιμότητα των επιχειρηματικών μοντέλων εύκολα και γρήγορα;
15:30 – 16:00Coffee & Networking Break
16:00 – 17:00Give Your Brain a Hand: Thinking from a Customers Point of View Βοηθήστε τον εγκέφαλό σας να σκεφτεί: Αναλογιστείτε την κατάσταση από την οπτική γωνία του πελάτη
17:00 – 17:30From Aha! to To-Do Πώς μπορούμε να κάνουμε πράξη την ιδέα μας;

Ενδεικτικό πελατολόγιο Reinhard Ematinger