Ο Dominique Locher [Ντομινίκ Λοσέρ] (1969) είναι επιχειρηματίας, επενδυτής και σύμβουλος με αποδεδειγμένο βιογραφικό και ιστορικό ως πρωτοπόρος της πρώτης ψηφιακής γενιάς. Ενεργό, επί του παρόντος, μέλος της συμβουλευτικής επιτροπής της EDEKA στη Γερμανία για τα διαδικτυακά της κανάλια (Bringmeister), στη Ρωσία για τη γιγαντιαία (πλατφόρμα) ηλεκτρονικού εμπορίου OZON.ru και στην Τουρκία για τα δύο online κανάλια Tazedirect και Sanalmarket της εταιρείας Migros Tikaret. Ο Dominique [Ντομινίκ] είναι επίσης ενεργό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Léguriviera SA. Ο Dominique [Ντομινίκ] έχει επίσης επενδύσει σε διαφορετικές νεοφυείς επιχειρήσεις όπως στην Farmy.ch, την κορυφαία online αγορά των αγροτών της Ελβετίας, και στην Emerge, την κορυφαία αγορά B2B για τα ιταλικά τρόφιμα στο Μιλάνο.

Από τον Οκτώβριο του 2013 έως και τον Αύγουστο του 2017 ο κ. Locher ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της ελβετικής LeShop.ch, του κορυφαίου διαδικτυακού σούπερ μάρκετ της γερμανόφωνης αγοράς, με συνολικές πωλήσεις τα 182,1 εκατ. ελβετικά φράγκα. Πριν αναλάβει τη γενική διεύθυνση, ο κ. Locher κατείχε την εμπορική διεύθυνση και τη διεύθυνση μάρκετινγκ. Αυτές τις αρμοδιότητες εκτελούσε και έως την οικειοθελή (πρόσφατη) αποχώρησή του από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της LeShop. Προτού εργαστεί σε αυτήν, ο κ. Locher κατείχε τον ρόλο του Brand Manager στον Όμιλο της Nestlé για τις μάρκες Nescafé, Milo, Perrier και Vittel στη Σρι Λάνκα. Ενώ με την ιδιότητά του ως National Key Account Manager στη Nestlé Ελβετίας διαχειριζόταν το χαρτοφυλάκιο μεγάλων εταιρικών πελατών, όπως της Coop και της Spar.

Ο κ. Dominique Locher είναι κάτοχος Master στη διοίκηση των επιχειρήσεων από το πανεπιστήμιο του St.Gallen, συμμετείχε σε exchange program του Πανεπιστημίου Cambridge, ενώ παρακολούθησε ένα executive program για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στο Stanford Graduate School of Business. O Ντομινίκ ομιλεί άπταιστα τη γερμανική, την ελβετική, τη γαλλική, την αγγλική, την ιταλική αλλά και την ισπανική γλώσσα.

Fields of expertise: 

  • E-Commerce 360 (Logistics, Fulfillment, UX etc.)
  • eGrocery
  • Retail
  • eRetail
  • Marketing & Sale
  • FMCG